Третій курс видався дуже цікавим, особливо другий семестр. Якщо казати відверто, то спочатку я була не зовсім впевнена в правильності свого вибору, але майже закінчив 3 курс зрозуміла, що зробила правильно, коли подала документи на соціологічний факультет. Бо за цей час я пізнала дуже багато гарних, добрих та чуйних викладачів і звичайно дізналась багато нового для себе. Якщо 1 та 2 курси акцент робився на теорію, то 3 курс це вже повноцінна практика! І в цьому нам допомагали дуже гарні викладачі, такі як Аксьонов С.С., Буданова О.Б., Солдатенко І.О, Вакуленко С.М., Кислова О.М., Лисиця Н.М. та багато інших, які зробили вагомий внесок у наш інтелектуальний розвиток. Завдяки їм на третьому курсі я почала реально розуміти, що в себе включає робота соціолога. Нам всім довелося зіткнутися з програмами обробки соціологічних даних, ми всі відчули «на власній шкурі», як це працювати інтерв'юєром і зрозуміли, що це зовсім не страшно. Завдяки такому цікавому предмету як «PR» ми багато дізнались про роботу прес-центру, PR-служб та взагалі про работу піарщиків. Робили різноманітні цікаві завдання, в тому числі проекти, які були пов'язані з рекламою та PR.
Крім усього іншого, ми часто беремо участь у якихось конкурсах, конференціях, змаганнях. З останніх вражень - Всеукраїнський конкурс PR -проектів.
Ще хочеться сказати про те, що тепер наш соціологічний факультет до свого набору додав ще одну нову спеціальність «Реклама і зв'язки з громадськістю». Команда від нашого університету розробила цікаву PR-стратегію, яка повинна бути спрямована на її популяризацію. До речі, про нову спеціальність. Тепер студенти нашого факультету зможуть отримати якісну вищу освіту в галузі реклами та PR. Команда викладачів нашого факультету довго йшла до цієї мети і, звичайно ж, досягла результатів. І ми цьому дуже раді.
Загалом, вчитися на соціологічному факультеті перспективно. Сьогодні все більшої популярності набувають різні соціологічні дослідження, а виявити будь-які тенденції суспільного життя, основні проблеми і особливості, може саме соціологія. Я вже не кажу про рекламу та PR. Адже ця галузь знання, напевно, ніколи не втратить своєї актуальності в сучасному суспільстві. А стати висококваліфікованим фахівцем в рекламі та PR вам допоможе саме наш соціологічний факультет.
Леся Остапенко, студентка 3 курсу
Комментариев нет:
Отправить комментарий